Forum Warhammer Stargard
Forum Warhammer Stargard
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum Warhammer Stargard Strona Główna
->
Przygody
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Warhammer Stargard
----------------
Informacje
Spotkania
Przygody
Mapy
Rekrutacja
----------------
Rekrutacja
Pytania
różne
----------------
wzory kart
Ważne Rzeczy
Profesje
Inne systemy
Potwory
Goście
----------------
Wypowiedzi
Co sądzisz
Rozrywka
----------------
gra w skojażenia
Artyzm pisany
Artyzm malowany :P:P
Hobby
MUZYKA
Nasz Własny System
----------------
Historie
Bestiariusz
Grafika
Profesje
Rasy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Dragon
Wysłany: Sob 13:00, 03 Cze 2006
Temat postu: trzech
Trzech uprowadzonych
--Wstęp--
W pewnej wiosce w Imperium żyło sobie trzech braci, których matką była Wiedząca*. Pewnego dnia do wioski przybyła jakaś kobieta, która twierdziła że jest kapłanką Mirmidi.
Po miesiącu znika ona wraz z trzema synami Wiedzącej. Wtedy właśnie do wioski przyjeżdżają bohaterowie. Wioska nazywa się Pole Emonda.
*wiedząca- patrz profesja zamieszczona do scenariusza.
--Epizod 1--
Kiedy bohaterowie tylko wjadą do wioski, zaraz podbiega do nich jakaś kobieta i błaga o pomoc. Jest to Wiedząca wioski, a że akurat jest południe, więc zaprasza ich do domu na herbatę. Wiedząca oczywiście chce aby bohaterowie odzyskali jej synów. Zapłaci każdą cenę.
Dowiedzą się także że poszukiwaną kobietę widział jakiś rolnik, jak pełnym galopem odjechała na południe. Rozmowa z Wiedzącą przeciągnie się do wieczora. Jeżeli bohaterowie pojadą w nocy, to przejdź do epizodu drugiego, a jeżeli zanocują, to przeczytaj epizod trzeci.
--Epizod 2--
Tak naprawdę uciekająca kobieta jest wyznawczynią Khornego. W nocy na bohaterowie natkną się na tylną straż obozu uciekinierki, złożoną z 5 wojowników chaosu. Uciekinierka ostrzeżona krzykami oraz szczękiem metalu, pozbierała manatki i uciekła. Jest ona wysoko ceniona i nawet przydzielono jej do dyspozycji małą armię Zwierzoczłeków Chaosu (dokładniej jest ich 50). Bohaterowie wycieńczeni walką oraz pogonią muszą się przespać. Przejdź do epizodu trzeciego
--Epizod 3--
Noc upływa spokojnie. Rano bohaterowie muszą jechać. Uciekinierka ma nad nimi pięć godzin przewagi. Gdy bohaterowie wyruszą, zaraz zostaną zaatakowani przez 10 zwierzoczłeków zostawionych przez uciekinierkę. Gdyby bohaterowie przegrywali, to z lasu może wyjść pięciu drwali na pomoc. Mówią oni że nie mają co robić, więc przyłączą się do drużyny. Po trzech dniach pościgu, bohaterowie natrafiają na spalony obóz uciekinierki.
Po dłuższych poszukiwaniach znajdą oni ciało uciekinierki oraz czterdziestu zwierzoczłeków.
Ciał chłopców nigdzie nie ma.
Dla MG:
Jeżeli któryś z bohaterów ma tropienie, to znajdzie ślady 20 koni, ciągnące się na wschód.
Na obóz napadli wyznawcy Malala. Porwali chłopców jako zakładników. Jakby co to ślady zauważy jeden z drwali.
Jeżeli bohaterowie pojadą na wschód za śladami, to dotrą w końcu do obozu w którym są chłopcy. Wtedy zaatakuje ich 20 wyznawców Malala. Po bitwie znajdą związanych chłopców w jednym z namiotów.
--Charakterystyki--
Wojownicy Chaosu
Sz WW US S Wt Żw I A Zr CP Int Op SW Ogd
4 59 49 4 3 10 60 2 89 89 89 89 89 18
Zwierzoczłeki Chaosu
Sz WW US S Wt Żw I A Zr CP Int Op SW Ogd
4 41 25 3 4 11 30 1 30 29 24 29 24 10
Drwale
Sz WW US S Wt Żw I A Zr CP Int Op SW Ogd
4 40 40 3 3 9 40 1 40 40 40 40 40 40
Wojownicy Malala
Sz WW US S Wt Żw I A Zr CP Int Op SW Ogd
4 33 33 3 3 8 33 1 33 33 33 33 33 33
uprowadzonych
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin